1.Статут
2.Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
3.Структура та органи управління закладом освіти
4. Платні послуги
5.Освітні програми
6.Територія обслуговування
7.Ліцензований обсяг
8.мова освітього процесу-УКРАЇНСЬКА
9.Вакансії
10.Матеріально-технічне забезпечення закладу
11.Звіт за підсумками роботи 2022-2023 навчальноо року
12.Правила прийому до закладу освіти
13. Умови доступності ООП
14.Фінанси
-кошторис
-фінансовий звіт
15.Кадровий склад 2023-2024 н.р.
16. Протидія булінгу
-план заходів з протидії булінгу
-зразок заяви про випадок булінгу
17. Положення про внутрішню систему забезпечення якості світи
18. Положення про академічну доброчесність
19.Санітарний регламент для ЗЗСО
Школа І-ІІІ стпенів № 248 Деснянського району міста Києва
не надає додаткові платні послуги
Мікрорайон обслуговування школи І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва :
Вулиця Сержа Лифаря, 1
Вулиця Сержа Лифаря, 1 а
Вулиця Сержа Лифаря, 3-б
Вулиця Сержа Лифаря, 5
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 32
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 32-а
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 32-в
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 32-г,
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 32-д
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 34
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 34-а
ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 36/7
Вулиця Б. Хмельницького, 2
Вулиця М. Закревського, 43
Вулиця М. Закревського, 45
Вулиця М. Закревського, 45-а
Вулиця М. Закревського, 47-а
Вулиця М. Закревського, 47- б
Вулиця М. Закревського, 49-а
Вулиця М. Закревського, 49/1
Проспект В. Маяковського, 36/7
Потужність - 1568 учнів Фактична - 799учнів
Профільна освіта - 120 осіб фактична -112
Базова середня освіта - 400 осіб фактична -412
Початкова освіта - 400 осіб фактична -275
№
|
Перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога
|
Назва благодійного фонду/організації Код ЄДРПОУ фонду/організації
|
Контактна особа фонду/організації з якою співпрацює школа
|
Дата отримання благодійної допомоги
|
На яку суму
|
1
|
Хромбуки
|
КНП в.о.КМР (КМДА) «Освітня агенція міста Києва»
|
О.А.Рось
|
20.12.2022
|
25000
|
|
|
|
|
||
|
ВСЬОГО
|
|
|
|
25000
|
У 2022 р. благодійної допомоги у вигляді
товарів, робіт і послуг не отримували
|
Перелік документів для зарахування до 1 класу :
1. Оригінал і копія свідоцтва про народження дитини.
2. Оригінал медичної довідки (форма № 086-1/о) та перфокарта щеплень.
3. Оригінал документа, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти.
4. Документи, що підтверджують пільгові категорії (якщо є такий статус).
5. Заява від батьків/законних представників дитини
( зразок заяви можна завантажити із сайту школи та заповнити вдома).
Для зарахування до 1 спеціального ( логопедичного класу):
1. Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини
( Інклюзивно-ресурсний центр № 3 Деснянського району
Вул. Братиславська, 14А (044)2231869 irc3_kyiv@ukr.net).
2. Направлення Управління освіти Деснянського району міста Києва (вул. Миколи Закревського, 15А).
3. Оригінал і копія свідоцтва про народження дитини.
4. Оригінал медичної довідки (форма № 086-1/о) та перфокарта щеплень.
5. Документи, що підтверджують пільгові категорії (якщо є такий статус).
6. Заява від батьків/законних представників дитини
(зразок заяви можна завантажити із сайту школи та заповнити вдома).
Для зарахування до школи( за наявності вільних місць)
1. Заява від законних представників дитини
2.Оригінал і копія свідоцтва про народження дитини.
3.Оригінал медичної довідки (форма № 086-1/о) та перфокарта щеплень.
4.Документи, що підтверджують пільгові категорії (якщо є такий статус).
Для уточнення інформації щодо прийому до школи та запису для подачі документів, звертайтеся за номером
(044) 515 64 16 з понеділка по п’ятницю з 9.00-до 17.30
План заходів щодо протидії булінгу на 2023-2024 н. р.
№ |
Назва заходу |
Дата проведення |
Відповідальний |
1 |
Доводити до відома всіх класних керівників, класоводів про нормативно-правові акти України щодо протидії булінгу та жорстокому поводженню з дітьми. |
постійно |
Директор |
2 |
Забезпечувати неухильне виконання педагогічними працівниками школи Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного , духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. |
Протягом року |
Класоводи, Класні керівники |
3. |
В разі виявлені фактів насильства над дітьми негайно надавати інформації відповідним правоохоронним органам. |
За потребою |
Адміністрація школи |
4. |
Пропагувати під час навчально-виховного процесу формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей
|
Протягом року |
педагог-організатор |
5. |
Проведення виховних годин, тренінгів в класних колективах школи з питань попередження булінгу серед учнів школи |
За потребою |
Класоводи, класні керівники, заступник директора з ВР |
6. |
Розміщувати довідкову інформацію щодо соціального і правового захисту постраждалих від насильства та роботи «телефону довіри» |
Протягом року |
педагог-організатор |
7. |
Провести в закладі освіти тиждень з протидії булінгу серед учасників освітнього процесу |
Вересень-Жовтень |
Класоводи,класні керівники, педагог-організатор, психолог |
8. |
Розмістити на інформаційному стенді номери телефону гарячої лінії, плакати, щодо протидії булінгу. |
Вересень |
педагог-організатор |
9. |
Перегляд відеороликів «Булінг в школі та як з ним боротися», «Діти проти насильства». |
Вересень |
педагог-організатор
|
10. |
Провести з учнями бесіди, круглі столи щодо протидії булінгу та жорстокому поводженню з дітьми |
ІІ семестр |
Класні керівники психолог |
11. |
Анкетування, тренінги, бесіди щодо протидії булінгу та жорстокому поводженню з дітьми |
Протягом року |
психолог |
12. |
Інформацію про проведену роботу розміщувати на сайті школи |
Протягом року |
вчитель інформатики, заступник директора з ВР
|
13. |
Взаємодіяти з виконавчими органами у сфері освіти - територіальні органи (підрозділи) Національної поліції , Охорони здоров’я, Службами у справах дітей та Центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
|
Постійно |
заступник директора з ВР |
14. |
Вжити заходів для надання соціальних та психолого - педагогічних послуг, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) |
Постійно |
психолог школи |
15. |
Узагальнювати та оприлюднювати інформацію про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти |
Один раз на навчальний рік |
заступник директора з ВР |
16. |
Розроблення плану заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Щороку |
педагог-організатор |
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) Реагування адміністрації на випадки булінгу (цькування) в школі здійснюється на таких принципах: 1. законності; 2. відкритості та прозорості; 3. дотримання прав і свобод людини; 4. поваги та неупередженого ставлення до сторін булінгу (цькування); 5. конфіденційності; 6. взаємодії та співпраці; 7. невідкладного реагування; 8. комплексного підходу; 9. нетерпимості до булінгу (цькування) та визнання його суспільної небезпеки. Повідомлення, заява про випадки булінгу (цькування) подається на ім’я директора (дотримується конфіденційність). Відповідно до такої заяви, директор школи видає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб. Для прийняття рішення за результатами розслідування директор школи створює наказом комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) (Далі – Комісія) та скликає засідання. До складу такої комісії можуть входити педагогічні працівники (в тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булера, директор школи та інші заінтересовані особи. Якщо комісія визначила, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, то директор школи зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної Поліції України (ювенальна поліція) та Службу у справах дітей. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної Поліції України із заявою. Практичний психолог та соціальний педагог у межах своїх посадових обов’язків: 1. діагностують стан психологічного клімату в колективі, в якому відбувся булінг (цькування); 2. за результатами діагностики розробляють план корекційної роботи з кривдником та свідками із залученням батьків або законних представників; 3. розробляють та реалізують програму індивідуальної реабілітації для потерпілого; 4. забезпечують надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування). |