ЗНО 2024 року

https://testportal.gov.ua/

 

8 листопада 2023 року Верховна Рада України підтримала законопроєкт № 10092 «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року». 

Деталі за посиланням нижче.

https://testportal.gov.ua/dpa-skasovano-a-vstupna-kampaniya-vidbuvatymetsya-za-osoblyvoyu-protseduroyu-2/


Якість освіти

Критерії оцінювання

Download
14375_NAKAZ21_08_2013__N_1222Pro_zatverd
Adobe Acrobat Document 904.9 KB
Download
Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу
14373_Orientovni_vimogi_do_kontrolyu_ta_
Adobe Acrobat Document 656.9 KB

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Download
14373_Orientovni_vimogi_do_kontrolyu_ta_
Adobe Acrobat Document 656.9 KB


Моніторінг

Про підсумки проведення внутрішкільного моніторингу

навчальних досягнень  здобувачів освіти у класах з поглибленим  вивчення  української мови, англійської мови

та зарубіжної літератури і економіки.

 

              Завдання означеного моніторингу було аналіз навчальних досягнень  здобувачів освіти у класах з поглибленим  вивчення  української мови і англійської мови та зарубіжної літератури і економіки, корегування  результатів навчання.

Для проведення моніторингового дослідження було розроблено інструментарій, який включав:

1.      Інструменти збирання інформації:

а) тексти диктантів;

б) аудіодиктанти;

в) текстові завдання;

      2. Засоби ілюстрування результатів - діаграми, підсумкові таблиці.

У результаті дослідження було встановлено наступне.

Учасниками дослідження були учні 11-А, 10-Б, 10-А класів, які вивчають поглиблено українську мову і англійську мову та зарубіжну літературу  і економіку відповідно.

 

               Результати контрольних зрізів

                Українська мова

 

Початковий рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Середній

      рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Достатній 

      рівень   

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

    Високий

       рівень               

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

1

2

3

 

 

 

4

5

6

 

 

 

7

8

9

 

 

 

10

11

12

 

 

 

0

0

1

 

 

6

2

3

3

 

 

44

3

4

0

 

 

39

2

0

0

 

 

11

0

1

0

 

6

 

3

3

2

 

44

 

5

2

0

 

39

 

2

0

0

 

11

 

1

0

0

5

 

 

0

1

1

11

 

 

4

3

1

47

 

 

3

1

3

37

 

 

 

Середній бал класу: 6.5б. - 6,2б. - 8,2б.

Якість знань -50% - 50% -  84%

Протягом І та ІІ етапу, якість знань залишалася стабільною. Значно зросла за підсумками ІІІ етапу, де здобувачі освіти писали аудіодиктант з обмеженням часу.

Помилки в основному допускають пунктуаційні. Кількість орфографічних зменшилась.

Середній бал

Якість знань

 

Англійська мова

 

Початковий рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Середній

      рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Достатній  

      рівень   

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

    Високий

       рівень                

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

1

2

3

 

 

 

4

5

6

 

 

 

7

8

9

 

 

 

10

11

12

 

 

 

0

0

0

 

 

0

0

1

1

 

 

11

3

4

2

 

 

50

4

1

2

 

 

39

0

0

1

 

6

 

0

1

0

 

6

 

2

3

4

 

50

 

5

1

1

 

39

 

0

0

0

0

 

 

0

0

4

22

 

 

2

4

2

44

 

 

4

1

1

33

 

 

 

Середній бал класу: 8,7б. – 8,6б. – 8,4б.

Якість знань -89% - 89% -  77%

 

При аудіюванні – неповне розуміння змісту тексту, нечітке усвідомлення граматичних та лексичних одиниць.

 

Середній бал

 

 

 

Якість знань

 

 

Зарубіжна література

 

 

Початковий рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Середній

      рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Достатній  

      рівень   

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

    Високий

       рівень                

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

1

2

3

 

 

 

4

5

6

 

 

 

7

8

9

 

 

 

10

11

12

 

 

 

4

0

0

 

 

21

1

1

2

 

 

21

4

5

2

 

 

58

0

0

0

 

 

0

1

0

0

 

6

 

0

1

1

 

11

 

4

4

3

 

61

 

4

0

0

 

22

 

0

0

0

0

 

 

1

0

1

12

 

 

2

4

4

59

 

 

4

1

0

29

 

 

 

Середній бал класу: 6,1б. - 7,7б. – 7,9б.

Якість знань – 58% - 83% - 88%

Допускають помилки у тестових завданнях на встановлення відповідності.

 

Недостатньо орієнтуються у теорії літератури.

 

Середній бал

 

Якість знань

 

Економіка 

 

Початковий рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Середній

      рівень

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

   Достатній  

      рівень   

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

    Високий

       рівень                

%    ІІІ етап

%   ІІ етап

%     І етап

1

2

3

 

 

 

4

5

6

 

 

 

7

8

9

 

 

 

10

11

12

 

 

 

0

0

0

 

 

0

0

0

1

 

 

6

1

2

2

 

 

28

5

6

0

 

 

61

0

0

0

 

0

 

0

0

2

 

11

 

1

1

3

 

28

 

6

4

1

 

61

 

0

0

0

0

 

 

0

0

0

0

 

 

0

3

4

39

 

 

7

3

1

61

 

 

 

Середній бал класу: 9,0б. – 9,4б. – 9,7б.

Якість знань -90% - 89% -  100%

 

Продемонстровано знання матеріалу і вдало його застосовано для розрахунків, аналізу та доведення, наведено висновки з застосуванням набутих знань та вмінь але допущено несуттєві помилки у твердженнях.

 

Середній бал

 

Якість знань

 

Про підсумки проведення внутрішкільного моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти у класах з поглибленим вивченням української мови, англійської мови, зарубіжної літератури та економіки.

Рекомендації:

Учителям  зарубіжної літератури та економіки:

1.       Залучати здобувачів освіти, які вивчають предмети поглиблено, до онлайн-олімпіад, інтерактивних конкурсів тощо, протягом 2024-2025 навчального року.

2.       Розробляти для здобувачів освіти завдання з метою самоконтролю із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Учителям української та англійської мови:

1.       Організувати  роботу по створенню банку завдань для удосконалення орфографічної та пунктуаційної  грамотності здобувачів освіти.

Головам  МО заслухати  інформацію про виконання даних пунктів на засіданні методичних об’єднань, жовтень 2024 року.

 

 

               Заступник директора з НР                                     Неля Кравчук

 

 

 

 

Моніторингове дослідження якості освіти в умовах воєнного стану

Результати тестування учнів

6-х класів з української мови та математики

Мета: визначення та відстеження результатів навчання учнів 6 -х класів з української мови і математики

 

Тест

Кількість учасників

Математика

44

Українська мова

38

            

                                  Визначення рівнів навчальних досягнень                           

0-15%

16-50%

51-85%

86-100%

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

 

 * % набраних балів від можливих за тест

 

Загальні висновки про результати тестування

 

 

                          1

                         2

                        3

 Більшість учнів 6 та 8 класів виконали тести на «середньому рівні» (набрали від 15% до 50% тестових балів)

Учні краще впоралися із завданнями когнітивного виміру «Знання» ніж «Міркування».

 

Успішність виконання тестів з математики та української мови пов’язана з деякими чинниками — стать — місце проживання і навчання — виконання учнями домашніх завдань — підтримка і мотивація учнів вчителями — соціально-економічні чинник

 

 

                Рівень навчальних досягнень учнів 6 класів

      за 4-рівневою шкалою, прийнятою в моніторинговому дослідженні

 

Розподіл учасників за рівнем досягнень з математики

 

Розподіл учасників за рівнем досягнень з української мов

 

Середня успішність виконання завдань
(за когнітивними вимірами)     МАТЕМАТИКА

 

Середня успішність виконання завдань
(за когнітивними вимірами) УКРАЇНСЬКА МОВА

Чинники, що впливали на успішність виконання тесту

Стать

Стать учнівства фактично не впливає на результати з математики,

 з української мови дівчата отримали дещо вищі результати.

Соціально економічні чинники

Кращі результати демонструють учні, які:

-         мають будь-який гаджет(и) у власному -користуванні, зокрема для навчання 

-         друковану літературу 

-         власну кімнату

Робота вчителя на уроці

Дещо кращі результати з української мови мають учні, які:

-          отримують від учителя / учительки зрозумілі пояснення навчального матеріалу та зрозумілі вимоги щодо виконання завдань 

-         мають змогу на уроках міркувати під час обговорення мовних тем

-         позитивно ставляться до предмета «Українська мова» й оцінюють себе як вправних у цій галузі осіб

 

Виконання домашніх завдань

-         Гірші результати з математики в учнів, хто зазвичай не виконують домашні завдання з математики 

-         Тривалість виконання домашнього завдання з математики та української мови не вплинула на успішність виконання тесту

 

 

Заст.директора з НР Н.Кравчук

 

Download
Моніторінг 1.PDF
Adobe Acrobat Document 58.0 KB
Download
Моніторінг Положення.PDF
Adobe Acrobat Document 383.3 KB

Моніторінг якості дистанційного навчання


Відгуки

Я мама учня 4-в класу ЗОШ ✓248 м.Києва, хочу висловити велику подяку класному Керівнику Запорожець Ларисі Володимирівні за любов та навчання наших дітей, за індивідуальний підхід, за те що в кожному учневі бачите особистість та надихаєте на гарні справи. Також дякую Адміністрації школи на чолі з Бахмач Т.О, завуча Литвинчук О.В та прекрасного педагогічного колективу, які вкладають в наших дітей все саме найкраще, в здобутті гарних знань та навичок у повсякденні, організовують освітній процес так, що дитина з задоволенням відвідує уроки, як за загальною програмою, так і корекційно- розвивальні заняття для дітей з вадами мовлення ,а це регулярні заняття з логопедом на результат, за що вдячна Терещенко Галині Дмитрівні. Дякуємо за  веселі свята, за любов та повагу до наших Чудових діток.


Відгуки

Синергія. Спільні зусилля педагогів школи, плідна організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, знаходять схвальні відгуки від батьків.

Шановні добродії!
В цьому навчальному році проблем стало більше: це карантин та дистанційне навчання. Але ми бачимо позитивні зміни у наших дітей. Діти здобувають освіту, роблять успіхи. Корекція мовлення дітей дає свої плоди. Прогрес є, і він очевидний. В цьому, безумовно, заслуга злагодженої командної роботи вчителів нашої школи № 248 та адміністрації. 
Завдяки зусиллям логопеда та корекційного педагога Артеменко Алли Францівни, мій син Михайло став розмовляти набагато краще. Є позитивні зрушення в математиці, завдяки Копрусовій Любові Олексіївні. Є успіхи в українській мові. І це – заслуга Клименчук Нелі Володимирівни. Дитина стала краще розумітися на англійській мові, є бажання вивчати й розуміння в необхідності вивчення цього предмету, за що завдячуємо Смоляніновій Вікторії Василівні.
Хочеться також подякувати і побажати всього найкращого вчителю ритміки та логоритміки Топчій Богдані Анатоліївні, вчителю фізкультури та лікувальної фізкультури Глушку Роману Анатолійовичу, вчителю зарубіжної літератури Вегері Інессі Анатоліївні!
Окремо завдячую нашому класному керівнику Кузнецовій Ларисі Юхимівні за організацію якісної та швидкої комунікації між батьками та вчителями і керівництвом школи.

 

З повагою та надією на добре подальше взаєморозуміння, Забалуєв Олексій Миколайович, батько учня 6-Г класу Забалуєва Михайла.

Service 3


Тут ви можете залишити свої коментарі

Comments: 0