Робота з учнями, які мають тяжкі порушення мовлення

Спеціальні класи в умовах загальноосвітньої школи забезпечують навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме: тяжкими порушеннями мовлення   ЗНМ І-ІІ рівнів (загальний недорозвиток мовлення), дизартрія, ринолалія, моторна алалія, дисграфія, дислексія. 

    В школі № 248 з 2007 року розпочато втілення Київської міської програми інклюзивної освіти в рамках проекту «Дитина з особливими потребами». 

Станом на 1 вересня 2022 року у 16 спеціальних класах школи навчається 202 учня з тяжкими порушеннями мовлення.

 

Ефективність корекційної роботи забезпечують педагогічні кадри: заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог Ганжала І.С., вчителі-класоводи, вчителі-логопеди, вчителі лікувальної фізкультури, вчитель логоритміки. В школі працює 6 кабінетів підгрупової корекційної роботи.

Члени шкільної комісії:

  •  не ставлять діагнозів, але на практиці підтверджують їх точність, тобто правильність чи неправильність висновку, завдяки динамічному вивченню дитини у навчально-виховному процесі;
  • аналізують ефективність навчання вихованців школи, встановлюють відповідність навчальних програм можливостям окремих дітей;
  • розробляють стратегії індивідуального підходу та індивідуальні програми корекції